با سلام و درود بی پایان به همه همراهان عزیز مجموعه تولیدی پیچ رویال

این شرکت به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین در صنف پیچ و مهره موظف است تا بر اساس قوانین موجود کشور و همچنین ایجاد نظم و روند درست در فروش محصول ، مقرراتی را برای استفاده از سایت وضع نماید که توجه شما را به موارد آن جلب می نماید :

1- کاربران مهمان برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. برای عضویت ابتدا آدرس پست الکترونیک خود را وارد نموده و سپس بر روی فیلد ایجاد حساب کاربری کلیک نمایید. در ادامه میتوانند با رجوع ب پروفایل خود نسبت به تکمیل مشخصات و همچنین آدرس و سایز موارد اقدام نمایند.

2- کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، می تواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.
3- کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی بر عهده کاربر خواهد بود.
4- عضویت در سایت فروشگاهی و خرید آنلاین تولیدی پیچ رویال کاملا رایگان است.

5- فرآیند خرید از سایت به این صورت می باشد :

     — بازدید و انتخاب کالا و درج تعداد در کادر مربوطه

     — پرداخت مبلغ تعیین شده از طریق درگاه های موجود در سایت

     — ارسال رسید در قالب ایمیل به خریدار

     — ارسال کالا از تولیدی پیچ رویال به مشتری توسط تیپاکس یا باربری (در صورت خرید بالای 5 میلیون تومان ارسال کالا در تهران رایگان و برای شهرستان تا باربری رایگان است)

6- تولیدی پیچ رویال یک برند ثبت شده می باشد و هرگونه استفاده از نام یا محصولات آن پیگرد قانونی دارد.

7- تولیدی پیچ رویال اطلاعات زیر را به منظور آگاهی بیشتر کاربران درباره کالاهای موردنظرشان در اختیار آنان قرار می دهد:

     — مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا
— تعیین کلیه هزینه هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است
— مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

8- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیریت کالاتیک به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود و شرکت موظف است در صورت تایید دریافت وجه خرید ، کالا را ارسال نماید.

9- در صورتی که کاربر بصورت اشتباه کالایی را خرید کند ، می تواند تا قبل از ارسال تماس گرفته و نسبت به کنسلی آن اقدام نماید که در اینصورت بعد از هماهنگی با کاربر مبلغ به حساب کیف پول ایشان واریز شده یا اینکه به حسابی که ایشان پرداخت را انجام داده برگردانده می شود.
در صورتی که محصول ارسال شده باشد و مشتری اشتباه درخواست داده باشد ، بعد از کسر هزینه های جابجایی ، مانده مبلغ در کیف پول یا به شماره شبای اعلامی واریز می شود.
در صورتی که اشتباه از سمت مجموعه پیچ رویال باشد ، این شرکت ضمن عذرخواهی پیشاپیش و قبول هزینه های برگشت و همچنین ارسال دوباره ، اقدامات لازم را به سرعت انجام خواهد داد.

10- کاربران نباید در سایت مطالبی را بگذارد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر، حق استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین تولیدی پیچ رویال را از دست می دهد.

11- اصول اساسی حاکم بر فعالیت فروشگاه تولیدی پیچ رویال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و خود را نسبت به انجام تکالیف براساس قوانین جاری کشور متعهد می داند.

12- در صورتی که محصولی به دلیلی همزمانی خرید در سایت موجود نباشد ، بلافاصله با کاربر تماس گرفته میشود و در صورت صلاحدید کاربر موارد زیر قابل انجام است :

     — کاربر از خرید صرف نظر کرده و مبلغ محصول ناموجود به کیف پول یا شماره شبای هنگام پرداخت، واریز می شود.

     — کاربر اعلام میکند که زمان کافی دارد میتواند چند روز بعد محصول را دریافت کند.

13- به دلیل اینکه محصولات این فروشگاه مانند گوشی موبایل یا کالاهایی از این دست ، مشکل آکبند بودن یا پلمپ بودن ندارند ، کاربر میتواند محصول را اگر نخواهد با کسر هزینه های برگشت عودت دهد و تولیدی پیچ رویال خود را متعهد به رعایت حقوق مشتری تا این حد می داند.

14- تولیدی پیچ رویال عودت وجه را فقط و فقط به حسابی خواهد زد که کاربر از آن حساب پرداخت را انجام داده و به جز آن معذور است.

15- قیمت درج شده در تولیدی پیچ رویال قطعی بوده و بعد از نهایی شدن خرید و پرداخت وجه آن، تحت هیچ عنوان اعم از نوسانات نرخ ارز یا تغییرات هزینه های گمرکی یا تحریم یا هر عنوان دیگر قابل افزایش و یا کاهش نبوده و امکان لغو سفارش نمی‌باشد.

با آرزوی توفیق روز افزون
فروشگاه اینترنتی تولیدی پیچ رویال
اللهم عجل لولیک الفرج