شرایط بازگشت کالا

      1-  اگر مشتری در خرید اشتباه کرده باشد و قبل از ارسال کالا بخواهد آن رو مرجوع کند ، میتواند با تماس در ساعات اداری نسبت به این موضوع اطلاع رسانی نماید (این در صورتی است که بار ارسال نشده باشد ) . پس از اعلام مرجوعی ، مشتری میتواند درخواست استرداد وجه نموده یا کیف پول خود را برای خرید مجدد شارز نماید.

       2-  اگر بار ارسال شود و مشتری اشتباه انتخاب کرده باشد یا به هر دلیلی نخواهد ، با کسر هزینه کرایه بار در تهران و تمام هزینه های حمل در شهرستان ، بار مرجوع شده و مانده طلب در صورت صلاحدید مشتری به کیف پول منتقل شده یا به شماره شبای اعلامی مشتری ارسال می شود.

       3-  در صورتی که فروشگاه پیچ رویال در ارسال بار اشتباه کرده باشد ، ضمن عذر خواهی پیشایش از مشتریان عزیز با کمال میل بار را با هزینه خود مرجوع کرده و بار جایگزین را ارسال میکند . در این گونه موارد فروشگاه اینترنتی پیچ رویال 1% کل مبلغ فاکتور را به عنوان دلجویی و عذرخواهی در کیف پول مشتری شارژ میکند و ایشان می تواند در خرید بعدی از آن استفاده کند

از آنجایی که تولیدات این فروشگاه به صورتی نیست که مشکل آکبند بودن یا جعبه باز شدن داشته باشد ، مشتری می تواند با رعایت شرایط ذکر شده در بند 2 ، اگر به هر دلیلی نخواهد می تواند تا یک هفته بعد از خرید بار را مرجوع کند.